Met welke werkzaamheden kun jij de club helpen?

Zou jij best wel een aantal werkzaamheden voor de club willen doen? Maar weet je nog niet zo goed wat dan precies? Kom dan op dinsdag 8 november om 19.30 uur naar de kantine van FC Zutphen. We kunnen namelijk wel wat hulp gebruiken bij de teams wedstrijdzaken, kantine, accommodatie en media en pr. En op die avond vertellen we meer over de werkzaamheden.

Vervolg op info avond 5 oktober

Op 5 oktober was er een informatie avond. Het bestuur heeft die avond aan de aanwezige leden gepresenteerd hoe een aantal belangrijke werkzaamheden binnen de club georganiseerd zou kunnen worden. Het bestuur vertelde ook dat er mogelijk voor een aantal cruciale plekken betaalde functies komen.

Reactie leden

De aanwezige leden reageerden hier wisselend op. Een groepje leden heeft vervolgens voorgesteld om samen met het bestuur te kijken naar andere oplossingen. Deze groep leden is de afgelopen weken samen met bestuurslid Bertjan Maasdam aan de slag gegaan.

Eerst focus op 4 teams

Bij een viertal teams binnen de organisatie van de club wringt het al een tijdje. Er zijn wel mensen beschikbaar, maar zij kunnen hulp gebruiken. Het gaat om deze 4 teams:

• Team wedstrijdzaken
  • Team kantine
  • Team accommodatie
  • Team media, pr & communicatie

Aanpak

De werkgroep heeft per team gekeken wat hun taken zijn en welke mensen er al werkzaamheden voor de teams doen. Vervolgens werd duidelijk voor welke taken er nog geen vrijwilligers (genoeg) zijn. Daarvan hebben we een overzicht gemaakt.

Waar kun jij de club mee helpen?

Dinsdag 8 november om 19.30 uur presenteren we deze 4 teams kort. Daarna kun je bij elk team langslopen voor meer info. Ook kun je kijken of er taken zijn waarmee jij ze kunt helpen. Omdat je ervaring mee hebt, of omdat het je leuk lijkt en het wilt leren.

Dinsdag 8 november

Kom jij ook op dinsdag 8 november? Je bent hartstikke welkom. En neem gerust andere leden mee. Samen maken we er iets moois van voor de club.