Maak kennis met FC Zutphen of kom eerst meetrainen

Lijkt het je leuk om te gaan voetballen? Of ben je nieuwsgierig naar onze club? Misschien twijfel je nog een beetje. Je bent in ieder geval van harte welkom bij FC Zutphen. Gewoon om even kennis te maken en rond te kijken, of om een peer keer mee te trainen.

[ux_gallery ids=”24215,24213,24212,24172,24174,24175″ style=”none” columns=”3″]

Eerst even kennismaken

Soms is de stap iets te groot om je direct aan te melden als lid. Daarom is eerst kennismaken en/of een paar keer meetrainen altijd mogelijk. Dan weet je een beetje hoe er wordt getraind en je leert een aantal jongens en meiden kennen. Er is altijd iemand aan wie je wat vragen kunt stellen. Zodat je uiteindelijk een goede keuze kunt maken. Bij FC Zutphen is er voor elke leeftijdscategorie voetbal voor jongens en voor meiden mogelijk. En ja, natuurlijk hopen we dat je lekker bij ons komt voetballen.

Ook ouders zijn welkom

Ook ouders zijn van harte welkom om kennis te maken. We vertellen je graag van alles over onze club en we beantwoorden de vragen die je hebt, voordat je (samen met je kind) een keuze maakt.

Aanmelden kennismaking of meetrainen

Als je dit formulier invult, dan nemen we daarna contact met je op.

Gegevens ouder/verzorger

Gegevens kind

Voor de CAPTCHA code hieronder in...