Kantine gesloten

Corona toezichthouders gezocht!

Het sluiten van de kantine zou zo maar eens waarheid kunnen worden als wij bij FC Zutphen de corona maatregelen niet in goede banen leiden en het aantal personen op het complex niet nauwlettend in de gaten houden. Ook afgelopen weekend bleek maar weer hoe moeilijk het is om aan de regels te voldoen terwijl (met aankomend weekend in zicht) het nog redelijk rustig was. Het team van zaterdag 5 verdient een dikke pluim voor het voorbeeld-gedrag wat zij vertoonde. Het 5e wist de corona regels zo goed als mogelijk te volgens en is daarvoor beloond.

De vereniging is dringend op zoek naar Corona coördinatoren, vrijwilligers die als toezichthouder willen rondlopen en vrijwilligers die de verschillende ruimtes (terras, kantine, velden) in de gaten willen houden of  de registratie in goede banen willen leiden. Dit is hard nodig om te zorgen dat de richtlijnen en maatregelen correct worden opgevolgd. We denken dat we ongeveer 18 personen nodig hebben in totaal, dan kunnen we een ochtend- en middagploeg invullen en dan komt men 1 x in de 3 weken aan de beurt. Vanzelfsprekend zou het mooi zijn wanneer er zich meer mensen aanmelden, dan kom je minder frequent aan de beurt en is de bezitting gegarandeerd. Wij doen een beroep op jullie allemaal, leden van FC Zutphen, ouders van leden etc.

Meld je nu aan via het volgende mailadres:  wg_corona@fczutphen.nl

Mocht het niet lukken om genoeg vrijwilligers te vinden voor de invulling van de Corona toezichthouders  zijn wij als bestuur genoodzaakt de kantine te sluiten (uit voorzorg) en geven wij voorrang aan het voetbal.

Het bestuur van FC Zutphen

Martin van de Burg geeft in ieder geval al het goede voorbeeld. Wie volgt?