Jubilarissen in het zonnetje gezet tijdens Nieuwjaarsborrel

Zaterdagmiddag werden er tijdens de Nieuwjaarsborrel een aantal jubilarissen gehuldigd. Dat is inmiddels een leuke traditie aan het worden. Voorzitter Gerjan Nijland sprak de jubilarissen kort toe en natuurlijk ontvingen de aanwezigen hun welverdiende speldje. Zaterdag werden leden gehuldigd die 25, 40, 50 en zelfs meer dan 60 jaar lid zijn.

‘Ondanks de afstand nog steeds mijn club’

Hans de Boer kreeg een speldje voor zijn 50-jarig jubileum. De linkerflankspeler van weleer woont inmiddels al een tijd in Hengelo (O). Ondanks de afstand is en blijft FC Zutphen nog steeds zijn club. Hij sprak de aanwezigen kort toe: ‘Ik ben zo ongelooflijk trots dat ik lid ben van deze prachtige club. Ik woon een eindje weg. Maar af en toe ben ik er. En dat is altijd fijn en gezellig. Ook vandaag weer. We hebben een geweldige club, waar ik met trots 50 jaar lid van ben!’

Overzicht jubilarissen

Naast Hans waren er nog meer jubilarissen. Niet iedereen kon aanwezig zijn om het speldje in ontvangst te nemen. Toch feliciteren we allen via deze weg van harte.

25 jaar

• Peter Altman