Jubilarissen gehuldigd tijdens nieuwjaarsreceptie

Het was gezellig druk tijdens de nieuwjaarsreceptie van FC Zutphen. Na de korte toespraak van voorzitter Herman Tuininga volgde er nog een officieel moment. Een groot aantal leden van FC Zutphen ontving een speldje ter ere van hun jubileum. Zij zijn inmiddels 25, 40 of zelfs al 50 jaar lid van onze club.

Felicitaties

De overhandiging van de speldjes leverde de trotse ontvangers een flink applaus op. Trotse en blije gezichten alom. Voor veel jubilarissen was het ook een mooie gelegenheid om samen met voetbalvrienden te proosten op het nieuwe jaar. En om daarbij terug te blikken met tal van anekdotes op de mooie en lange tijd dat zij al lid zijn bij onze club.

Jubilarissen, van harte! Dat jullie nog maar lang lid mogen blijven van onze club.