Hemeltjen Makelaardij en 35+ 1 geven Clubactie extra boost

We zitten alweer in de laatste week van de Grote Clubactie. Dat betekent dat we nog maar een paar dagen hebben om loten te kopen en te verkopen. Deze week heeft onze verkoop een extra boost gekregen. Hemeltjen Makelaardij kocht namelijk een superlot. En dat deed ook het 1e team van de 35+ afdeling. We naderen de doelstelling daardoor, maar zijn er nog niet.

[ux_image id=”26350″ image_size=”original”]

[gap]

Doelstelling: € 7.500

Dit jaar hebben wij als doelstelling om een bedrag van € 7.500 op te halen. Wij hebben dit doel binnen bereik. Het zou mooi zijn als wij de doelstelling de komende dagen behalen en wellicht overtreffen.

Spelen voor pannaveld

De opbrengst van de Grote Clubactie gaat dit jaar naar het Pannaveld Project. We sparen met elkaar voor een pannaveld op ons mooie sportpark.

Superloten

We hebben de toezegging van enkele elftallen dat zij samen een superlot willen aanschaffen. Dit kan nog steeds, maar wacht niet te lang. Een superlot kun je online kopen. Maar het kan ook met een machtigingsformulier, dat bij ons te krijgen is. Mail daarvoor even naar Groteclubactie@fczutphen.nl.