Grote Clubactie start 24 september

Ook dit jaar doet FC Zutphen natuurlijk weer mee aan de Grote Clubactie. De afgelopen jaren was de actie dankzij de inzet van de teams die loten hebben verkocht een groot succes. Lukt het ons in 2022 ook om een mooi bedrag te verdienen? We gaan er samen voor!

[ux_image id=”17308″ image_size=”original”]

[gap]

Start Grote Clubactie: 24 september

De Grote Clubactie start op zaterdag 24 september. Alle jeugdleden tot de JO13 en MO13 ontvangen een verkoopboekje met machtigingsformulieren. Voorop het boekje zit een sticker met je naam + QR code + code van je eigen verkooppagina. Hierop kun je je verkochte loten zelf bijhouden. De leider van jouw team deelt de boekjes uit.

Doel 2021: pannaveld

Vorig jaar was de opbrengst € 8.158. Deze opbrengst gebruiken we voor de aanleg van een pannaveld. Er is een commissie bezig om alle benodigde vergunningen hiervoor te verkrijgen. De beoogde locatie van het pannaveld dwingt ons wel om de inrichting van de entree aan te passen. Voor verdere uitleg komt de commissie binnenkort met een update.

Doel voor 2022 nog niet bekend

Elk jaar kiezen we een doel, waaraan de opbrengst van de Clubactie wordt besteed. We kiezen graag een doel dat volledig ten goede komt aan de club. Hierbij staat de jeugd voorop. Zij leveren de grootste inspanning rondom de actie. Heb je een goed idee om samen voor te sparen? Mail dan naar psc@fczutphen.nl.

Prijzen voor verkopende leden

Voor elke 5 verkochte loten verdien je op je verkooppagina een batch. Heb je 25 loten verkocht, dan ontvang je een topverkoper medaille van de landelijke organisatie. Van de club ontvang je misschien ook wel een prijs. Verkoop je 30 loten of meer, dan krijg je een waardebon van Houx Sport. De PSC stelt dit jaar weer een leren voetbal beschikbaar. Wij hebben nieuwe ballen aangeschaft die nog mooier zijn dan die van vorig jaar. Aan het einde van de actie kun je ook prijzen winnen als topverkoper per leeftijdscategorie. En er is een mooie teamprijs voor het team dat de meeste loten heeft verkocht.