Grote Clubactie 2021 van start gegaan

Twee weken geleden is de Grote Clubactie 2021 gestart. De jeugdleden van FC Zutphen t/m JO13 en MO13 hebben allemaal een verkoopboekje ontvangen met hun eigen QR Code. De jongens en meisjes zijn inmiddels al erg druk met het verkopen van de loten aan vrienden, familie of buren. En met een doel, want dit jaar sparen we voor een grote bijdrage aan een pannaveld voor FC Zutphen!

[ux_image id=”25219″]

Extra boekjes

Er zijn kinderen die al een vol boekje hebben. Top! Een nieuw boekje is te verkrijgen bij het wedstrijdsecretariaat van Evert Koster. Dit lege boekje kun je vastplakken of nieten aan je 1e boekje.

QR-code

De QR-code op je ontvangen boekje is gekoppeld aan jouw naam en de verkooppagina van de Grote Clubactie. Als je een online lot verkoopt met jouw QR-code, wordt de verkoop direct op jouw naam geregistreerd. Het aantal door jou verkochte loten kun je dan terugvinden op jouw eigen verkooppagina. Verkoop je loten met een andere QR-code of via de website van de Grote Clubactie, dan komt de verkoop wel bij FC Zutphen binnen, maar niet als verkoop op jouw naam. Wil je de verkopen wel op jouw naam? Vul dan je naam in bij een verkoop.

Verkooppagina

Je kunt eenvoudig op je eigen verkooppagina komen op de volgende manier:

• Met je persoonlijke QR-code sticker die op jouw verkoopboekje is geplakt. Hierop staat ook jouw inlogcode
  • Ga via je verkooplink uit de mail of QR-code naar je eigen verkooppagina en klik je rechtsboven op ‘mijn stand’
  • Vul hier je inlogcode in.
  • Na het invullen van de code ben je ingelogd op je eigen verkooppagina.

Via de landelijke Grote Clubactie kunnen de verkopers ook prijzen winnen. Op de website van de Grote Clubactie staat hier uitleg over welke dat zijn en hoe je die kunt winnen.

Tussenstand FC Zutphen

Inmiddels zijn er online al veel loten verkocht. Deze verkopen zijn al in het systeem verwerkt. De verkopen uit de boekjes worden later geregistreerd. In slechts 2 weken tijd zijn er 620 loten online verkocht. En er zijn al 5 superloten verkocht. FC Zutphen heeft zelf 150 losse loten besteld die wij ook nog zullen verkopen. Hiervan zijn er inmiddels al 25 verkocht. Tussenstand is nu: 895 geregistreerde loten verkocht. Een prachtige start van de actie.

Te winnen prijzen voor verkopers

Ook dit jaar stellen sponsoren extra prijzen beschikbaar voor de verkopers. Verkoop je dit jaar 20 loten of meer, dan krijg je als de actie is afgelopen een vel met verschillende leuke kortingsbonnen.Verkoop je 30 loten of meer, dan scoor je een tegoedbon waarmee je een FC Zutphen bal krijgt. Je kunt ook kiezen voor een mooi jack of voetbaltas die je bij Houx kunt ophalen.

Inlever momenten

De komende weken zijn er meerdere tijdstippen waarop je jouw lotenboekje(s) kunt inleveren. We houden je via de site op de hoogte. Eerst volgende inlever moment is: zaterdag 9 oktober tussen 11.30 en 12.30 uur in de kantine van FC Zutphen.

De organisatie is nu al trots dat jullie met veel enthousiasme weer meedoen met de Grote Clubactie.