Goede start van de Grote Clubactie 2023

Op zaterdag 23 september ging de Grote Clubactie van start. Wij zijn nu 2 weken onderweg en alle jeugdleden vanaf JO8 t/m JO12 en MO13 hebben een lotenboekje met persoonlijke QR-code ontvangen. De jeugdleden zijn ook dit jaar met veel plezier en enthousiasme met de actie gestart. Hoogste tijd om een eerste tussenstand te delen.

Online verkopen

De persoonlijke QR-code die op het lotenboekje staat is de afgelopen 2 weken al veelvuldig gebruikt. De online verkopen zijn direct zichtbaar op de persoonlijke verkooppagina van de verkoper. Inmiddels zijn er 1.625 loten online verkocht, waarvan 2 superloten. Dat betekent dat we nu al ruim € 4.000 aan opbrengst hebben. Een fantastisch resultaat!

Losse loten

Wij hebben ook 100 losse loten besteld. Deze loten kun je kopen tijdens thuiswedstrijden van het 1e elftal. En ook op de ochtenden dat de lotenboekjes ingeleverd kunnen worden. Deze loten kosten € 3 per stuk.

Inleveren boekjes

Zaterdag 14 oktober is het eerste inlever moment voor volle lotenboekjes. Dit kan tussen 9.00 en 11.00 uur in de kantine.

Cadeaubonnen

Als uit de online verkopen en ingeleverde lotenboekjes blijkt dat je meer dan 30 loten hebt verkocht, krijg je een bon waarmee je een mooie prijs kunt ophalen bij Houx Sport. Of je krijgt een FC Zutphen bal.

Vervolg actie

De Grote Clubactie sluit op 13 november en de trekking van de loten is op 28 november. Wij houden jullie de komende weken op de hoogte van de tussenstand. Heb je vragen? Stuur dan een mail naar groteclubactie@fczutphen.nl. Veel succes en plezier met het verkopen van de loten.