Andere inlever locatie lotenboekjes Grote Clubactie

Gisteravond zijn de nieuwe corona maatregelen door minister-president Rutte bekendgemaakt. Een van de gevolgen is dat de voetbalcompetitie de komende weken stilligt. Hierdoor zal ook de kantine van FC Zutphen gesloten zijn. Voor het inleveren van de lotenboekjes voor de Grote Clubactie is een oplossing bedacht.

Lotenboekjes inleveren op Laakse Dam 5

De organisatie van de Grote Clubactie kan de volle lotenboekjes niet in de kantine in ontvangst nemen. Om de jeugdleden hiervoor toch de mogelijkheid te bieden, kunnen de lotenboekjes op zaterdag 17 oktober van 10.00 tot 12.00 uur ingeleverd worden op het volgende adres: Laakse Dam 5 in Zutphen.

Nieuwe boekjes beschikbaar

De registratie van de verkochte loten zal aan de Laakse Dam 5 plaatsvinden. Heb je je boekje vol en wil je nog een nieuw boekje? Dan kun je deze dan ook direct meenemen.

Waardebon Houx Sport

Wanneer je 30 loten of meer verkocht hebt, krijg je bij inlevering van je lotenboekje een bon waarmee je de extra prijs bij Houx Sport kunt ophalen.

Landelijke 20-lotenactie

Lotenverkopers die bij het einde van de actie 20 of meer loten hebben verkocht krijgen een gepersonaliseerde 20-loten oorkonde. Deze geeft toegang tot maar liefst 16 aanbiedingen. Bijvoorbeeld: korting op een dagje uit, je lekker uitleven in een trampoline-park of een 2e (sport)artikel gratis. De verkoper ontvangt dan een e-mail met de 20-loten oorkonde. Op de oorkonde en in de e-mail staat een unieke pincode en een link naar de actiepagina met alle aanbiedingen. Het verzilveren kan hij/zij vervolgens zelf (of met hulp van ouders/verzorgers) doen.

Tekst: Marcel Berends