Gerrit Brunsveld bedankt voor vele jaren oud papier lopen

Gerrit Brunsveld heeft in december te kennen gegeven dat hij per 1 januari 2020 stopt met het ophalen van oud papier. Vele jaren heeft Gerrit zich ingezet door 1x per maand op de donderdag vele kilo`s oud papier op te halen, dit door weer en wind. Het oud papier levert FC Zutphen jaarlijks een mooi bedrag op. Gerrit deed met samen met een select clubje vrijwilligers.

Op de vraag hoeveel jaar Gerrit oud papier heeft gelopen werd diep nagedacht, om de exacte jaren lopen te achterhalen bleek erg lastig te zijn. In december heeft Gerrit tijdens zijn allerlaatste ronde heeft Gerrit al een bloementje ontvangen. Op 16 januari hebben wij met de oud papierlopers tijdens de vergadering daar even bij stil gestaan met een hapje en een drankje.

Gerrits wij zijn je enorm dankbaar voor je inzet al die jaren, namens het bestuur nogmaals bedankt voor alles.

Addy Garritsen
Bestuurslid facilitaire zaken