Forever young: Ab (70) en Gerrit (65)

Vandaag is Ab Bielderman 70 jaar geworden. Hij werd gisteren na afloop van de voetbaltraining verrast met een FC Zutphen shirt met bijpassend rugnummer. Dubbel feest overigens, want ook teamgenoot Gerrit Wullink is vandaag jarig. Hij is 65 geworden.

Veel cadeaus

Appie voetbalt al sinds zijn jeugd bij onze club en is dat tot op de dag van vandaag altijd blijven doen. Een echte liefhebber en clubman dus! Ook donderdagvond werd er uiteraard ‘gewoon’ getraind. Maar de training eindigde wat anders dan gebruikelijk. Ab ontving felicitaties, bloemen, mooie woorden en een FC Zutphen anthem jacket. Ook kreeg hij uit handen van bestuurslid Pepijn van Schaardenburgh een FC Zutphen shirt met rugnummer 70.

Dubbel feest

Ab vierde zijn verjaardag niet alleen. Want ook teamgenoot Gerrit Wullink is vandaag jarig, ook al zo’n echte clubman. Gerrit blaast 65 kaarsjes uit. Speciaal voor beide jarigen stond er in het clubhuis een mooie verjaardagstaart klaar. Met daarop de toepasselijke tekst: forever young. En zo voelen beide heren zich absoluut. Zeker na een lekkere trainingspartij.

Ab en Gerrit, van harte met jullie verjaardag. We wensen jullie een fijne dag!

Foto’s: Hans ten Brinke