FC Zutphen wint € 5.000 dankzij de Vriendenloterij

Omdat meerdere leden van FC Zutphen deelnemen aan de Vriendenloterij, zijn wij verkozen tot Club van de Week. Woensdag 9 november was een delegatie van de Vriendenloterij aanwezig om een cheque van maar liefst € 5.000 aan onze club te overhandigen.

Blij met de prijs

Een aantal leden van onze club namen deze prijs met groot enthousiasme in ontvangst. Dat laat de foto wel zien! We zijn er natuurlijk hartstikke blij mee.

Vriendenloterij

Wil je ook meespelen met de Vriendenloterij, dan speel je tot het einde van het jaar gratis mee. Als je je nu aanmeldt dan speel je de november-, december- en de Kersttrekking gratis mee. Daarmee maak je kans op:

• 3 x € 1 miljoen
  • 14 x € 100.000
  • 62 x € 10.000 en maar liefst…
  • 1.488 x € 1000

Bovendien ontvang je als Vriendenloterij deelnemer een VIP-KAART. Daarmee kun je gratis naar ruim 135 musea. En je krijgt tot 50% korting bij theaters, bioscopen, dierenparken en kastelen in heel Nederland én kans om exclusieve evenementen te bezoeken.

Steun aan FC Zutphen

Met jouw deelname aan de Vriendenloterij via de club, steun je ook FC Zutphen financieel. Stuur voor deelname een mail naar sponsorcommissie@fczutphen.nl en wij nemen contact met je op.