FC Zutphen steunt haar sponsoren, ook in zware tijden

De sponsorcommissie van FC Zutphen doet, in deze zware tijden vanwege de corona crisis, een brief uit naar haar sponsoren.

Hierin biedt men deze bedrijven en instellingen de mogelijkheid om geheel vrijblijvend en kosteloos haar producten en diensten onder de aandacht te brengen bij leden, donateurs, relaties en andere sponsoren van FC Zutphen. Op de druk bezochte website van de club en ook op de sociale media kanalen hebben de sponsoren de gelegenheid zich te presenteren. Daarvoor wordt een speciale webpagina aangemaakt. De sponsoren krijgen de gelegenheid een tekst van maximaal 80 woorden aan te leveren op het mailadres communicatie@fczutphen.nl. Met daarbij tevens het logo of een andere afbeelding van het bedrijf. FC Zutphen wil daardoor haar sponsoren extra omzetmogelijkheden bieden met name ook door haar leden en belangstellenden er attent op te maken om lokaal bij deze bedrijven te kopen.

FC Zutphen hoopt dat al deze bedrijven en instellingen op deze wijze een, in alle opzichten, gezonde toekomst tegemoet gaan.

GJN