FC Zutphen start vanaf maandag met de Verenigkracht scan

Hoe denk jij over onze club? Wat gaat er goed of wat kan er beter? Dat hopen we van jou en van andere leden te horen. We versturen daarom een vragenlijst naar alle leden. Die vragenlijst noemen we ook wel een Verenigkracht scan. Dat is een onderzoek onder leden en dat wordt door veel voetbalclubs gedaan. Met alle antwoorden gaan we aan de slag om te kijken wat en waar we als club kunnen verbeteren. Vul jij de vragenlijst ook in?

[ux_image id=”9474″]

[gap]

Onderwerpen

Misschien ben je nieuwsgierig naar de vragen die je ontvangt. Dit zijn een paar onderwerpen:

• Taakverdeling en samenwerking
  • Leiderschap
  • Hoe gaan we met elkaar om?
  • Sfeer binnen de club

Anoniem

Er zijn geen goede of foute antwoorden. Jouw mening telt en het onderzoek is anoniem.

Vragenlijst wordt maandag verstuurd

Op maandag 24 januari ontvangen alle leden van FC Zutphen een uitnodiging om de vragenlijst in te vullen. Die uitnodiging sturen we via e-mail. In de mail vind je een korte uitleg over de vragenlijst.

Geen mail ontvangen?

Heb je dinsdagochtend 25 januari nog geen mail van ons ontvangen? Misschien hebben we dan geen (actief) mailadres van jou. Als je even een mailtje stuurt naar leden@fczutphen.nl met daarin jouw naam en e-mailadres, dan ontvang je daarna zo snel mogelijk de uitnodiging.

Planning

Je hebt 14 dagen om de vragenlijst in te vullen. Het duurt ongeveer 15 minuten. Doe je mee?!

Vervolg

Een werkgroep met daarin een aantal leden verzamelt alle antwoorden. De uitkomsten worden daarna gedeeld, zodat we weten met welke onderwerpen we aan de slag gaan. Hoe en wanneer? Daarover later meer!