FC Zutphen start spaaractie samen met Albert Heijn Warnsveld

Samen met Albert Heijn Warnsveld gaan we een unieke spaaractie opzetten, de ClubFund-actie. Sparen voor fanartikelen met daarop de foto van onze eigen leden. Het mooie is: met deze actie steunen we onze eigen clubkas.

Wat gaan we doen:
Van iedere deelnemer gaan we een unieke foto maken in FC Zutphen-wedstrijdshirt. Iedere deelnemer krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke FC Zutphen-fanartikelen met eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn. Denk hierbij aan een bidon, een poster, showergel, broodtrommel, telefoonhoesje etc.

Hierna gaat de spaaractie beginnen bij Albert Heijn Warnsveld. Hier kun je sparen voor de gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel.
Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler. Ook is het mogelijk om te sparen voor artikelen met alleen het FC Zutphen-logo; kortom voor ieder wat wils!

Een erg fijne bijkomstigheid is dat per verzilverde zegel in je fanshop, direct een bijdrage vloeit in de clubkas van FC Zutphen!

Goed om te weten:
• op alle artikelen zal het logo van FC Zutphen gedrukt worden
• de Albert Heijn Warnsveld ClubFund-actie start 30 maart 2020
• er komt een gezamenlijke Kick-off van deze actie op 27 maart 2020

Maar eerst de fotografie:
Binnenkort informeren wij de leiders/-sters over wat er van het team verwacht wordt en wanneer de fotosessie precies per team plaats vindt.
Hoe meer leden er mee gaan doen, hoe mooier de actie gaat worden! Op naar een geslaagde actie.

FC Zutphen
Communicatie commissie