FC Zutphen site wordt vernieuwd: werk in uitvoering

De oplettende website bezoeker is het vast niet ontgaan. Er wordt momenteel gewerkt aan een (groot) aantal verbeteringen van de website. De komende weken worden de werkzaamheden afgerond. Als het goed is ervaar je er geen hinder van. Maar het kan zijn dat je soms iets ziet wat (nog) niet helemaal goed wordt weergegeven. Niets aan de hand dus. En het is maar tijdelijk.

Verbeteringen

Het webteam ontvangt soms verbeter voorstellen en feedback. Daar komen aanpassingen uit voort. Dat voeren we niet meteen door. We verzamelen ze en brengen ze in fases live. Heb jij suggesties? Mail ze naar webredactie@fczutphen.nl.

Afgerond

De grootste wijziging die we al hebben doorgevoerd is een verbeterde weergave van de homepage (techniek en vormgeving). Die is nu nog meer in FC Zutphen stijl. Ook is er (op verzoek) een makkelijke manier om snel naar populaire onderwerpen te navigeren: wedstrijdprogramma, uitslagen en de agenda. Het nieuwsoverzicht is ook verbeterd, met een makkelijke ingang naar al het nieuws. De nieuwsberichten hebben ook een verbeterde vormgeving, met meer oranjerode elementen. De berichten zijn makkelijker te delen via WhatsApp of social media.

Nog te doen

Achter de schermen werken we nog aan een andere techniek van de website. Daardoor wordt de website handiger om bij te werken voor ons webteam. Een ander voordeel is dat de mobiele weergave van de website sterk verbetert. De komende tijd volgen nog een aantal verbeteringen:

• Pagina templates optimaliseren
  • Vernieuwde webshop
  • Meer relevante informatie voor (ouders van) nieuwe leden
  • Een verbeterde weergave van de vele sponsormogelijkheden bij FC Zutphen

Kom je ons versterken?

Ons webteam bestaat uit 3 personen. We kunnen dus nog best wat hulp gebruiken. Veel voorkomende taken zijn:

• Schrijven (of herschrijven) van teksten
  • Berichten plaatsen in het CMS (WordPress)
  • Op verzoek wat inhoudelijke wijzigingen doorvoeren

Lijkt het je leuk om te helpen? Of wil je het graag leren? Neem contact op met Ruud Evers: ruud.evers@fczutphen.nl.