FC Zutphen JO11-1 valt in de prijzen

Het voetbalseizoen zit er bijna op. Voordat iedereen van zijn of haar vakantie gaat genieten werd FC Zutphen JO11-1 dinsdagavond nog gehuldigd. De JO11-1 behaalde namelijk de meeste punten tijdens het voetbalspel dat bij elke thuiswedstrijd van het 1e door het team van de week wordt gespeeld.

[ux_image id=”30634″ image_size=”original”]

Leuke prijs dankzij de PSC

Sanne ten Brinke reikte dinsdag de welverdiende prijzen uit aan het team. En daar waren ze zichtbaar blij mee. Alle spelers ontvingen een tasje met een FC Zutphen cap, schrijfblok en een onderzetter. Deze leuke prijs is aangeboden door de Promotion Support Club. Dankzij de PSC kreeg afgelopen seizoen elke pupil van de week bovendien een echte FC Zutphen bal.

Perfecte organisatie

Bij elke thuiswedstrijd van FC Zutphen 1 en Dames 1 is er een pupil van de week. En dus een team van de week. Sanne ten Brinke heeft dit het hele seizoen perfect georganiseerd. Heel veel dank daarvoor, Sanne! Helaas heeft Sanne aangegeven de coördinatie van de pupil van de week en team van de week niet meer te kunnen doen komend seizoen. Lijkt jou dat leuk? Mail naar vrijwilligers@fczutphen.nl voor meer info.