FC Zutphen introduceert nieuw wedstrijdshirt

FC Zutphen heeft een splinternieuw wedstrijdshirt. Er zijn inmiddels al een aantal teams die in het nieuwe shirt spelen. In fases worden de FC Zutphen teams de komende seizoenen voorzien van nieuwe shirts.

Kenmerken nieuw shirt

De shirts hebben een aantal specifieke kenmerken:

✅ Een dunnere stof
✅ Verbeterde pasvorm
✅ Polokraag
✅ Zwarte klassieke Hummel pijlen
✅ De skyline van onze stad

Shirts in fases vervangen

We begrijpen dat elk team zo snel mogelijk in het nieuwe shirt wil spelen. Maar er zijn nog oude shirts op voorraad. En sommige teams hebben dankzij shirt- of elftalsponsors recent nieuwe shirts ontvangen. Die doen we natuurlijk niet zomaar weg. We willen daar verantwoord mee omgaan, omdat vervanging van shirts kostbaar is. Daarom worden de shirts gefaseerd aan de FC Zutphen teams aangeboden. We proberen dit zoveel mogelijk gelijk te laten lopen met de looptijd van sponsorcontracten van de teams.

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door FC Zutphen (@fc_zutphen)