FC Zutphen brengt Oranjerood kledinglijn uit

FC Zutphen heeft vandaag haar eigen kledingcollectie uitgebracht. De naam van de collectie is Oranjerood. Vanaf woensdagmiddag 15.00 uur start de pre order. Bestel jouw favoriete items vandaag nog, dan heb je jouw bestelling als 1 van de eersten in je bezit. De verwachte levering is eind november.

Clubgevoel

Door een item uit de Oranjerood collectie te dragen laat je zien hoe trots je bent op onze mooie club. Samen stralen we een uniek clubgevoel uit. Je draagt de kleding bij vrijwel elke gelegenheid.

De collectie

Initiatiefnemers zijn Teun Isselman, Joep van den Bijgaart en Ruud Evers. Het drietal heeft in samenwerking met FC Zutphen sponsor Brandt Bedrijfskleding deze eerste collectie ontworpen. De collectie kent 2 lijnen:

• Club lijn
  • Blokken lijn

Elke lijn bestaat uit een t-shirt, sweater en hoodie. Deze 3 items zijn verkrijgbaar in de populaire kleuren Grey, Navy blauw en Black.

Club lijn

De Club lijn kenmerkt zich door het FC Zutphen logo, centraal op de borst. Op de linkermouw zie je de oranjerode blokjes, rechts het iconische hartje FCZ. Op de rug staat de naam van de collectie vermeld, in omgekeerde kleuren oranje en rood.

Blokken lijn

De Blokken lijn heeft prominent oranjerode blokken op de borst. Verder maken een aantal FC Zutphen iconen het geheel af. Natuurlijk het hartje FCZ op de rechtermouw. En ook hier de naam van de kledinglijn op de rug.

Materiaal en maten

De T-shirts worden full colour bedrukt. De techniek die wordt gebruikt zorgt voor een goede kwaliteit. Op de sweaters en hoodies worden alle iconen volledig geborduurd. Dit zorgt voor een mooie kwaliteit en een luxe en bijzondere uitstraling. De items zijn te koop in de maten XS t/m 6XL.

Verkoop

Je kunt op verschillende manieren items uit de Oranjerood collectie kopen:

• Via de splinternieuwe online shop
  • Op de club zelf met intekenlijsten en een verkooppunt
  • Er komt een pas sessie, zodat je weet welke maat je hebt. Daarna kun je direct bestellen.

Opbrengsten

Van elk verkocht item uit de Oranjerood collectie gaat er 3 euro naar Stichting Leergeld. Helaas lukt het in steeds minder gezinnen, om de kinderen te laten meedoen bij een vereniging. Dankzij Leergeld krijgen deze gezinnen financiële steun, waardoor kinderen toch kunnen sporten. De overige opbrengsten gaan naar de club.

Promotie

De promotie start vanaf vandaag. De afgelopen weken zijn er meerdere fotoshoots geweest. Alle modellen die in beeld komen zijn leden van onze club.

Meer informatie of vragen

Heb je vragen over de collectie? Of moeite met bestellen? Neem dan contact met ons op via webshop@fczutphen.nl.