Superloten FC Zutphen 45+ 2

FC Zutphen 45+ 2 koopt samen 200 loten voor Grote Clubactie

Het 2e team van de FC Zutphen 45+ afdeling heeft de lotenverkoop voor de Grote Clubactie een enorme boost gegeven. Het team besloot gezamenlijk maar liefst 200 loten te kopen. Dit tot vreugde van de organisatie van de Grote Clubactie.

[ux_image id=”17902″ image_size=”original” caption=”true”]

Vier superloten voor het team

De aankoop van de loten levert het 45+ team maar liefst 4 superloten op. Afgelopen zaterdagmiddag was er een groep spelers van FC Zutphen 45+ 2 kort aanwezig op Sportpark ‘t Meijerink. Uit handen – en op afstand – van Promotion Support Club voorzitter Marcel Berends nam het team de 4 superloten in ontvangst. De organisatie van de lotenverkoop voor de Grote Clubactie is in handen van de Promotion Support Club.

Kans op teamprijs

Marcel Berends bedankte het team voor haar inzet en bijdrage om dit jaar maar liefst 200 loten te kopen. Samen zijn deze dus goed voor 4 superloten. Daarmee kan ook nog een teamprijs in de wacht gesleept worden.

Stimulans voor andere teams

De verkoop van loten voor de Grote Clubactie loopt nog tot eind november. De organisatie roept alle seniorenteams op om het voorbeeld van FC Zutphen 45+ 2 te volgen. Hun prestatie is misschien een mooie stimulans voor andere teams om ook samen een superlot te kopen. Zo helpen we elkaar. Maar liefst 80% van de opbrengst gaat naar onze club.

Tekst: Gerrit Wullink