Famke en Roos bezorgen FC Zutphen jeugd plezier

Famke Roelofs en Roos Elders begeleiden sinds afgelopen zaterdag de pupil van de week. Ze maken een planning voor dit seizoen, zodat duidelijk is welk team er op zaterdag team van de week is. Voor aanvang van de wedstrijd brengen ze de pupil van de week naar de leiders van het 1e elftal. En daarna helpen ze de teamgenoten van de pupil van de week bij het zwaaien van de FC Zutphen vlaggen. Hartstikke tof dat jullie dit doen, Famke en Roos!

Arenafunt

Ken je trouwens Arenafunt al? Dat is de gele olifant die afgelopen zaterdag bij de wedstrijd van het 1e elftal aanwezig was. Hij is er vanaf nu elke zaterdag. Maak gerust even kennis met Arenafunt, dat vindt hij hartstikke leuk. Op de foto zie je hoeveel lol onze Oostenrijkse vriend had met Famke en Roos.

Pupil van de week

De pupil van de week is een jarenlange traditie. Elke thuiswedstrijd van het 1e elftal is er een jeugdspeler, die als pupil van de week een leuke middag heeft. Je mag mee in de kleedkamer en je mag de aftrap doen. Je rent met de bal aan de voet naar de keeper van de tegenpartij en laat zien dat je een doelpuntje kunt maken! Tijdens de wedstrijd zit je in de dug-out bij de spelers. En in de rust hoor je wat er door de trainers verteld wordt. Vaak krijg je ook iets lekkers te eten en te drinken. En dankzij de Promotion Support Club ontvang je een toffe FC Zutphen bal, met daarop alle namen en handtekeningen van de spelers.