Extra info over de algemene ledenvergadering van 17 december

Op 17 december a.s. staat de algemene ledenvergadering (ALV) van FC Zutphen op het programma. De vergadering vindt net als vorig jaar online plaats. We informeren je graag over de agendapunten en op welke manier je kunt deelnemen aan de vergadering.

Online deelnemen

De ALV verloopt digitaal. Via de website Online ALV neem je op 17 december deel aan de vergadering. Op die website staan ook een paar handige uitlegvideo’s.

Vooraf aanmelden is verplicht

Om mee te kunnen doen aan de online ledenvergadering is het verplicht om jezelf aan te melden. Dat doe je door vóór dinsdag 14 december om 20.00 uur een e-mail te sturen naar secretaris@fczutphen.nl. In deze mail vermeld je duidelijk jouw:

• naam
  • e-mailadres
  • mobiel telefoonnummer
  • eventuele inhoudelijke vragen of opmerkingen voor de vergadering

Je kunt niet deelnemen met een vast telefoonnummer.

Extra uitleg volgt via e-mail

Alle leden van FC Zutphen ontvangen een e-mail over de algemene ledenvergadering. In die mail vind je een uitleg over het inloggen op de omgeving van Online ALV.

Beperkte interactie

Online vergaderen vraagt om discipline. De interactie tijdens een online vergadering is beperkt. Tijdens onze ALV is er wel een moderator aanwezig om de vergadering te begeleiden. Deze moderator handelt ook eventuele chatberichten af. Het bestuur kan niet garanderen dat er voldoende tijd is om alle chatberichten te behandelen. Dat proberen we natuurlijk wel. Het is niet mogelijk rechten te ontlenen aan niet-behandelde berichtjes.

Agenda en bijlagen

Alle bijlagen die horen bij de agenda van de ALV zijn in te zien via de Online ALV omgeving. De bijlagen worden op vrijdag 10 december in de loop van de dag klaargezet en zijn vanaf dat moment in te zien. Inloggen kan onbeperkt wanneer en waar je maar wilt.

Jeroen Traas, secretaris FC Zutphen