Enthousiasme voor de ‘Steun FC Zutphen ’actie is groot

“We missen het om bij de club te zijn! Binnen ons team zijn veel vrijwilligers actief als jeugdtrainer, commissieleden en natuurlijk doen we graag een biertje tijdens de wedstrijden. Toen Jan Nijendijk met de ‘steun FC Zutphen’ actie kwam, werd onze team WhatsApp groep meteen actief. Oké, het was even confronterend om te berekenen hoeveel we in de kantine uitgeven in een gemiddeld weekend, maar met alle plezier maken we dit bedrag over naar de club. De corona crisis zorgt voor een flinke financiële tegenvaller en natuurlijk willen we de club sterk houden.

Het is mooi om te zien dat er al zoveel leden de club met verschillende acties een warm hart toedragen. Wij hopen in het nieuwe seizoen weer samen langs de lijn te staan en tot die tijd blijven we onze ‘kantine uitgaves’ digitaal doen. Doen jullie ook mee? Samen kunnen we onze mooie vereniging echt ondersteunen!”

[Klik hier voor de actie pagina]

Hartelijke groet,

Voetballers van 35+1