Eerste exemplaren Vijfde Gevoelens boek ontvangen

Een flink aantal leesliefhebbers heeft zaterdag hun bestelde boek Vijfde Gevoelens in ontvangst genomen. Het boek komt net van de drukker en is per direct uit voorraad leverbaar. Heb jij er al eentje besteld?

[ux_gallery ids=”26618,26617″ style=”none” type=”slider” columns=”1″ depth_hover=”2″ slider_nav_style=”circle” slider_nav_color=”light” auto_slide=”5000″]

Boek van 15 voetbalvrienden

Vijfde Gevoelens is de naam van de reeks columns die 15 voetbalvrienden sinds een tijd voor FC Zutphen schrijven. Een aantal van deze fanatieke schrijvers heeft het initiatief genomen een boek uit te brengen met een selectie van de meest gelezen columns. Dit boek heeft de zelfde titel gekregen als de reeks columns: Vijfde Gevoelens.

Verkrijgbaar in de webshop

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_products style=”vertical” type=”row” columns=”1″ show_cat=”0″ show_add_to_cart=”0″ show_quick_view=”0″ ids=”26342″ image_height=”100%” image_width=”51″ image_size=”original” text_bg=”rgb(234, 234, 234)”]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[/col]

[/row]

Nostalgie en een knipoog

Vijfde Gevoelens is een heerlijk boek met een verzameling van de beste Vijfde Gevoelens columns. Met een scherpe pen en een knipoog schrijft een aantal oud-ploeggenoten om de beurt een column. Over voetbal natuurlijk. Want na al die jaren zijn ze nog steeds liefhebber van de mooiste sport die er bestaat. Ze volgen FC Zutphen ieder op hun eigen manier, soms van dichtbij, soms van veraf.

Samen blikken de mannen terug op hun jeugd en op bijzondere gebeurtenissen binnen de club. Soms met een romantische blik in het verleden, maar ook met treffende overeenkomsten uit het heden. Want de ontwikkelingen binnen de club volgen ze immers nog steeds. Veel leesplezier!

• De 14 beste Vijfde Gevoelens verhalen
  • 10 auteurs
  • Gastcolumn door Frank Heinen
  • Prachtige illustraties