Doelstelling Grote Clubactie ruim overtroffen

Het is gelukt! De verkoopdoelstelling van de Grote Clubactie 2020 is ruimschoots behaald. De organisatie stelde vooraf het doel om 2.709 loten te verkopen. Die doelstelling werd vanwege de corona perikelen eigenlijk als onmogelijk bestempeld. Maar… we kunnen met nog enkele dagen te gaan al met trots melden dat er 2.944 loten zijn verkocht. Een top prestatie van onze verkopers.

Afgelopen vrijdag konden de laatste lotenboekjes ingeleverd worden. Deze machtigingen worden nu allemaal door ons verwerkt. Vanuit de landelijke Grote Clubactie hebben clubs 1 extra week de tijd gekregen om nog loten via het lotenboekje te verkopen. Daarom zorgen we voor extra inlevermomenten. Want alleen ingeleverde notenboekjes tellen mee.

Laatste 3 inlevermomenten

Door de week extra tijd die we hebben gekregen, ontstaan er 3 allerlaatste inlevermomenten van lotenboekjes:

• woensdag 25 november: 19.00 – 19.30 uur
  • donderdag 26 november: 19.00 – 19.30 uur
  • zaterdag 28 november: 10.00 -11.00 uur

Locatie: ingang Sportpark ’t Meijerink

Online verkoop loopt ook door tot 30 november

Via de online verkoop kun je nog t/m maandag 30 november loten kopen. Op de homepage van onze website staat een handige countdown. Zo weet je nog hoeveel tijd je hebt om te bestellen.