Doelstelling Grote Clubactie in zicht: nog 1,5 week te gaan

We naderen het einde van de Grote Clubactie. We liggen op schema om ons doel van 2.706 verkochte loten te halen. Met een laatste eindsprint moet dat lukken! Er zijn trouwens nog maar 2 momenten om je verkoopboekje in te leveren.

Inleveren verkoopboekjes

Uit onze administratie blijkt dat er nog een groot aantal boekjes moet worden ingeleverd. Dit kan nog op zaterdag 14 en 21 november aan de Laakse Dam 5 in Zutphen.

Geen verkoper aan de deur geweest?

Is er nog geen verkoper bij jou aan de deur geweest? Koop jouw loten dan eenvoudig online. Hiermee help je FC Zutphen en maak je kans op mooie prijzen.

[button text=”Online loten kopen” color=”secondary” size=”large” radius=”99″ icon=”icon-angle-right” link=”https://clubactie.nl/lot/fc-zutphen/458839/” target=”_blank”]

[gap]

Tussenstand

[section label=”Text Block: Clear Communication” bg_color=”rgb(234, 234, 234)” padding=”10px”]

[row label=”Stats” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

1909 loten

[/col]

[/row]

[/section]
[gap]

Tip voor verkopen op afstand

Wonen vrienden, bekenden of familie wat verder weg? Stuur ze dan een mail met een foto van je persoonlijke QR code. Je vindt de QR code op de voorkant van jouw boekje. De persoon die loten van jou koopt hoeft dan alleen maar de QR code te scannen om op jouw persoonlijke verkooppagina te komen.

Succes met de eindsprint

Veel succes de laatste dagen van de verkoopperiode. We hopen samen ons doel te halen. Met de opbrengst helpen we samen onze club!

Tekst: Marcel Berends