Dik Vosselman te gast bij RTV Berkelstroom

Dik Vosselman was woensdagavond te gast bij RTV Berkelstroom. Er werd tijdens de uitzending uitgebreid gesproken over het Sport- en beweeggala van 1 maart a.s. Het gala wordt georganiseerd door Actief Zutphen en vindt plaats in de Zutphense Hanzehof.

Dik is finalist

Dik is finalist in de categorie Vrijwilliger van het jaar, samen met Piet (AZC) en Eddy (Hanzesport). Deze clubmannen doen veel voor hun club. Ieder op z’n eigen manier en vanuit een eigen motivatie en dat verdient veel respect. We gunnen onze Dik natuurlijk de overwinning op 1 maart. Ten eerste vanwege zijn jarenlange vrijwilligerswerk voor onze club. Maar ook omdat Dik met zijn onverzettelijkheid en trouw symbool staat voor een nog veel grotere groep vrijwilligers die onze club rijk is. We tellen langzaam af en we duimen voor je, Dik!

Artikel delen

Het laatste nieuws