Derde plaats FC Zutphen in strijd om innovatiebudget Salland

FC Zutphen heeft een mooie 3e plaats behaald bij de strijd om een zo hoog mogelijk innovatiebudget. Het was een wedstrijd die werd georganiseerd door Salland. De zorgverzekeraar deelt innovatiebudget uit aan de ideeën van sportclubs waarop het meeste werd gestemd. Het idee van onze club, een vrij toegankelijk pannaveld, eindigde op plaats 3. Daarmee verdienen we een mooi bedrag van 1000 euro.

Veel dank

De afgelopen weken is er druk gestemd op de ingediende ideeën. Vrijdagmiddag werd een waardecheque uitgereikt aan bestuurslid Aloys Rouweler, vanwege de door ons behaalde 3e plaats. Iedereen die op ons idee heeft gestemd: dankjewel! We danken natuurlijk ook Salland voor deze mooie prijs en feliciteren SV Terwolde met de winst van de hoofdprijs.