Dankjewel Jeroen en Pepijn

Maandagavond tijdens de Algemene Ledenvergadering nam voorzitter Gerjan Nijland namens het bestuur en de club afscheid van 2 bestuursleden. De bestuurstermijn van Jeroen Traas en Pepijn van Schaardenburgh is afgelopen en beide heren hebben zich niet herkiesbaar gesteld.

Drie jaar actief

Jeroen Traas was de afgelopen 3 jaar actief als secretaris. Pepijn van Schaardenburgh was even zolang bestuurslid Voetbalzaken. Beide heren werden met mooie woorden en complimenten bedankt voor hun inzet en de toewijding waarmee ze hun taken hebben volbracht.

Mooie periode

Jeroen en Pepijn kijken positief terug op hun tijd als bestuurslid. ‘Het is erg waardevol een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de club. Ik ben trots waar we nu staan, heb het met veel plezier gedaan en ik heb er veel van geleerd’, vertelt Pepijn na afloop van de ALV. Jeroen: ‘Dat geldt voor mij ook. We hebben veel meegemaakt en ook best veel bereikt met elkaar. Nu is het tijd om het stokje over te dragen, zodat er voor mij ook weer tijd vrijkomt voor andere zaken’.

Bedankt!

Jeroen en Pepijn, dankjewel voor de afgelopen 3 jaar. We hopen jullie nog veel op de club te zien!