Dank aan al onze vrijwilligers

Op vrijdagavond 15 september genoot een grote groep vrijwilligers van FC Zutphen van een heerlijke barbecue. En natuurlijk van de daarbijbehorende gezelligheid. De barbecue werd georganiseerd door het bestuur van onze club, met als doel de vele vrijwilligers van FC Zutphen te bedanken voor al hun inzet.

Rollen omgedraaid

De bestuursleden staken de armen uit de mouwen en waren druk in de weer met het bakken van vlees en het schenken van drankjes. Eigenlijk waren de rollen dus een beetje omgedraaid deze avond. Het was daarom even wennen voor een aantal vrijwilligers, dat ze zich niet zelf moesten inspannen. Maar gelukkig wende het snel. Iedereen genoot en de stemming zat er goed in.

Hulp

Gelukkig heeft FC Zutphen veel trouwe vrijwilligers. Maar een beetje hulp kan geen kwaad natuurlijk. Lijkt het jou leuk om te helpen bij werkzaamheden of activiteiten? Stuur een mail naar vrijwilligers@fczutphen.nl voor meer info, of om je direct aan te melden.

Fotoserie

Hans ten Brinke maakte een fotoserie van de BBQ avond.

Artikel delen