Corveeploegen hebben lol en helpen de club

Ook vanochtend hielpen diverse teams op ons sportpark weer met een aantal dankbare taken. En hoewel het weer wat wisselend was, hadden de spelers en hun ouders de grootste lol tijdens hun corveediensten: ‘Nooit gedacht dat corvee ook gezellig kon zijn.’

[ux_gallery ids=”32182,32181,32183″ style=”none” lightbox_image_size=”original” columns=”3″ depth=”1″ image_size=”original” image_hover=”zoom”]

Welkom bij FC Zutphen 🟧🟥

Bij de poort stonden ouders klaar om bezoekers en tegenstanders welkom te heten bij onze club. De kleedkamers, kantine en velden werden aangewezen en er ontstonden gezellige gesprekken. De pipowagen deed dienst als koffiebar. Daar zorgde chef koffie Maurits met 2 ouders voor lekkere koffie en thee. Binnen werd er ranja getapt, om in de rust de teams van wat drinken te kunnen voorzien. Ondertussen hadden de corveeploegen er steeds meer lol in: ‘De 2 uurtjes vlogen om, het was leuk om samen te doen en de koffie vloog er doorheen’, vertelde een enthousiaste ouder.

Schema

Volgende week is het de beurt aan een aantal andere teams. Zo helpen we elkaar op een leuke manier en zorgen we ervoor dat niet al deze taken op de schouders rusten van vrijwilligers die al zoveel voor de club doen. Samenwerken noemen we dat!