Corona teststraat op Sportpark ‘t Meijerink

Vanaf donderdag 3 juni om 12.00 uur is er op Sportpark ‘t Meijerink een corona teststraat beschikbaar. In samenwerking met Stichting Open Nederland stelt FC Zutphen een gedeelte van het sportpark beschikbaar als testlocatie.

[ux_image id=”22796″]

Extra locatie in Zutphen

Mensen die naar een evenement gaan en daarvoor een corona toegangsbewijs nodig hebben, kunnen een afspraak voor een test plannen via www.testenvoortoegang.org. Het gaat niet om een (reis) PCR test. Vanaf donderdag kun je bij het inplannen ook Sportpark ‘t Meijerink als locatie selecteren.

Stap voor stap komt het sociaal leven in Nederland weer in beweging. Daar leveren we als club een bijdrage aan door een gedeelte van onze accommodatie beschikbaar te stellen voor de teststraat. Het levert onze club bovendien een welkom financieel voordeel op.

Michiel van der Beek