Corona Protocol FC Zutphen

Om het voetballen en bezoek aan onze club in goede banen te leiden hebben we een protocol opgesteld. Dit protocol geldt voor het gehele complex en voor iedereen. Wij vragen leden, supporters en bezoekers deze regels in acht te nemen zodat we als club goed door deze rare tijd kunnen komen en kunnen blijven doen wat we graag doen, namelijk voetballen.

Iedereen die de club bezoekt dient zich te registreren. Hiervoor zijn twee mogelijkheden:

1. Het invullen van een papieren formulier
  2. Het scannen van een QR code en online registratie (via de mobiele telefoon).

Voor beide vormen geldt dat de informatie enkel gebruikt wordt wanneer de GGD een bron- of contactonderzoek dient uit te voeren in het geval van een besmetting. De gegevens worden maximaal 14 dagen bewaard en dan vernietigd.

Het volledige protocol kun je hier vinden.  Het protocol en het nieuws rondom corona kun je ook bovenin het hoofdmenu vinden.
Wij vragen jullie allen om rekening te houden met de regels, deze na te leven en elkaar er op aan te spreken wanneer dit niet gebeurt. Enkel dan kunnen we blijven voetballen en supporten.

De webredactie