Blok je agenda: 27 augustus aftrap nieuwe voetbalseizoen!

Op zaterdag 27 augustus is de aftrap van het nieuwe voetbalseizoen. Dat willen we graag samen en met zoveel mogelijk mensen doen. Volgende week volgt het programma. Blok je agenda alvast! Tot de 27e!

[ux_image id=”31148″ image_size=”original”]

Meet & greet voor jeugd en ouders

Tijdens de ochtend en een deel van de middag zijn de begeleiders en de spelers (en hun ouders) van onze jeugdteams van harte welkom op ons sportpark. We maken nader kennis en vertellen meer over:

• de organisatie van onze club en taakverdelingen
  • de plannen voor het komende jaar
  • vrijwilligerstaken die nodig zijn om er samen een succesvol en fijn voetbalseizoen van te maken

BBQ en feestavond voor (oud) vrijwilligers en leden

We zijn onze vrijwilligers dankbaar voor al hun hulp en inzet voor de club. Als dank organiseren we daarom een gezellige feestavond voor alle (oud) vrijwilligers en leden. Vanaf 18.00 uur is er een heerlijke BBQ en direct daarna de feestavond. Zo beginnen we het seizoen samen met veel gezelligheid.

Aanmelden BBQ en feestavond

Om het feest goed te kunnen organiseren willen we graag weten hoeveel mensen er ongeveer komen. Aanmelden is daarom noodzakelijk en kan vanaf volgende week.

Bestuur FC Zutphen