Ander inlevermoment lotenboekjes Grote Clubactie

De Grote Clubactie is een groot succes voor FC Zutphen. Met nog iets meer dan een week te gaan liggen we op schema om onze doelstelling te behalen. Maar verkopers, let wel op: de inlevermomenten voor lotenboekjes zijn gewijzigd.

Volgend inlevermoment: vrijdag 20 november

Op vrijdag 20 november kun je tussen 16.00 en 19.00 uur jouw lotenboekjes inleveren aan de Laakse Dam 5 in Zutphen.

Top verkopers

Jullie zijn allemaal top verkopers. We zijn blij met jullie inzet! Wisten jullie dat er 3 jeugdspelers zijn die al meer dan 100 loten hebben verkocht? Onvoorstelbaar knap!

Superloten

Afgelopen week hebben zijn er weer 3 superloten verkocht. Onder andere aan 2 seniorenteams van FC Zutphen. Wil jij ook een superlot kopen met jouw team, maar heb je hier vragen over? Mail dan even naar Groteclubactie@fczutphen.nl. Wij helpen jullie graag.

Online loten kopen

Is er nog geen verkoper bij jou aan de deur geweest? Koop jouw loten dan eenvoudig online. Hiermee help je FC Zutphen en maak je kans op mooie prijzen.

[button text=”Online loten kopen” color=”secondary” size=”large” radius=”99″ icon=”icon-angle-right” link=”https://clubactie.nl/lot/fc-zutphen/458839/” target=”_blank”]

Tussenstand

[section label=”Text Block: Clear Communication” bg_color=”rgb(234, 234, 234)” padding=”10px”]

[row label=”Stats” h_align=”center”]