FC Zutphen J09-5 wint na chaotisch begin

Na een lange zomerstop is het dan eindelijk weer zo ver. Onze jongens van J09-05 mochten eindelijk weer de wei in.

We zouden met volledige bezetting afreizen richting DEO in Borculo. Maar helaas had 1 van onze spelers bedacht dat het vakantie ritme toch wat beter beviel dan om 8 uur op de club. Maar niet getreurd we hadden nog 7 spelers over dus vertrokken we met volle moed richting Borculo.

Al gaande weg werdt de rij met auto’s steeds korter want ook rijkswaterstaat had dit weekend besloten om de weg richting Borculo eruit te gooien. Zou de tegenstander connectie hebben met rijkswaterstaat, ze wisten dat we kwamen!

En dan lijkt zelfs Borculo een halve wereldreis, bij DEO aangekomen blijkt dat we nog maar 5 spelers over hebben. Eerst maar even checken bij de tegenstander of ze nog even de tijd hebben, de jongens beginnen alvast met de warming-up. Gelukkig had DEO alle tijd en hebben de laatste 2 jongens de weg naar het veld ook gevonden.

Ook de shirts waren in deze auto terecht gekomen maar er is dit seizoen toch echt iets veranderd onze jongens hebben niet stil gezeten. Ze hebben allemaal een flinke groeispurt gehad, dus conclusie maatje 116 gaat echt niet passen! Misschien hadden we toch de regels nog even wat beter moeten bestuderen want inschieten is toch echt verleden tijd, indrubbelen is de nieuwe norm dit seizoen.

Conclusie, de jongens waren aardig aan elkaar gewaagd. Maar waren uiteindelijk te sterk voor DOC. Dus gingen we met de winst 2-4 weer richting FC Zutphen, genoeg leerstof voor de volgende training opgedaan.

Jongens hard gewerkt op naar een mooi seizoen!

Een Leider