JO13-1 vergist zich in de voetbalkwaliteiten van SDC’12 JO13-1G

Het JO13-1 heeft zich zaterdag op Sportpark De Molendijk in Denekamp vergist in de voetbalkwaliteiten van SDC’12 JO13-1G.

Ons FCZ liet zich verrassen door fysiek en positioneel goed voetbal van de Denekampers. Opvallend was dat twee meiden van Denekamp vrijwel de gehele wedstrijd de dienst uitmaakten op het veld. Dit resulteerde dat binnen 20 minuten de 3-0 al op het scorebord stond. Wat FCZ ook probeerde, er was geen doorkomen aan. De Denekampse muur troefde vrijwel alles af. Met een splijtende steekbal werd nog wel een keer de spits bereikt wat resulteerde in 1-3. De laatste 15 minuten leek FCZ zich te herpakken en de regie naar zich toe te trekken. Echter met twee uitgespeelde kansen gooide Denekamp de wedstrijd op slot; 1-5.

Een wedstrijd waaruit lering kan worden getrokken wat betreft inzet en beleving!

Op naar de volgende wedstrijd thuis tegen Achilles’12 om weer vol aan de bak te gaan!

Succes jongens!

Perry Boersbroek