Lukt het ons nog een keer samen? Jawel toch?!

‘Als het kan, steun FC Zutphen dan’. Met deze oproep nam een grote groep leden van FC Zutphen in mei van dit jaar het initiatief om onze club te helpen in de eerste piek van deze corona periode. Er volgde een supersnelle en indrukwekkende inzamelingsactie onder leden. De actie leverde een mooi bedrag van ongeveer € 5.000 op. Een gift van onze leden aan onze mooie club in een financieel zware tijd. Lukt ons dit nog een keer?

[ux_image id=”17948″ image_size=”original”]

Voorlopig nog geen 3e helft met elkaar

We zitten inmiddels in de tweede piekperiode. De laatste aangescherpte maatregelen doen ons beseffen dat het nog wel een tijd kan duren voordat we weer samen zijn. De euro’s die we altijd inleggen in de pot op tafel, houden we nu op zak. Samen genieten van de 3e helft. Dat komt echt wel weer, maar voorlopig nog even niet.

Herhaling ‘Als het kan, steun FC Zutphen dan’

Veel vaste lasten van onze club lopen gewoon door. Kunnen we de actie ‘Als het kan, steun FC Zutphen dan’ herhalen? Het zou toch fantastisch zijn als we onze club daarmee helpen. Doen jullie mee?

Samen of alleen, het kan allebei

Welk bedrag kun jij missen? Je mag zelf een bedrag naar keuze overmaken. Maar is het niet nóg leuker om dit samen te doen? Samen met je team, vriendengroep of commissie? Er is vast iemand binnen jouw groep die jullie inleg wil verzamelen en het namens jullie groep overmaakt.

[message_box bg_color=”rgb(234, 234, 234)” text_color=”light”]

NL73 ABNA 0522 8615 47 t.n.v. FC Zutphen o.v.v. Actie, Steun FC Zutphen

[/message_box]

We voetballen samen en maken samen plezier. Bij FC Zutphen. Samen helpen wij onze club!

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=YxRtiTJuTuI[/embedyt]

Initiatiefnemers

Jan Nijendijk, Henk Wevers, Auke ten Cate, Rene Musch, Aloys Rouweler, Gerrit Wullink, Herman Tuininga, Frank Goorhuis, Stefan de Jong, Hans Nijland en vele anderen.