Voorkom misverstanden

Het seizoen loopt ten einde en dus dienen we de kleding en materialen die eigendom zijn van de club ter controle in te leveren.
Elk jaar wordt er kleding vermist, is stuk of anderszins niet meer te gebruiken. Daar wordt ook dit jaar nadrukkelijker naar gekeken.
Indien geconstateerd wordt dat kleding ontbreekt of stuk is en dit aantoonbaar is te wijten aan de speler die de kleding in bruikleen heeft gekregen, worden de kosten hiervan verhaald op de betreffende speler.
Om misverstanden te voorkomen is het raadzaam vooraf bij de kledingcommissie te melden als een deel van de kleding wordt vermist of onherstelbaar is beschadigd, met daarbij de reden.
Dit geldt ook voor de kleding van de begeleiding, alsook voor de ballen, hesjes en waterzakken.

Kortom: zorg ervoor dat kleding en materialen compleet en (waar mogelijk) gerepareerd ingeleverd worden. Kleding en hesjes dienen uiteraard gewassen te zijn.

Voor 30 juni a.s…

Door ALLE spelers van zowel de jeugdafdeling, de damesafdeling alsook de seniorenafdeling dient de kleding uiterlijk op 30 juni 2019 bij de teamverantwoordelijke in deze te zijn ingeleverd.
Dus niet zelf inleveren , maar je leider/trainer.
Let op:
Houdt er rekening mee, dat je de kleding mogelijk nog nodig kunt hebben tijdens één van de afsluitende toernooien.
Door de teamverantwoordelijke inzake kleding wordt vervolgens de kleding van hun team(s) tussen 19.00 uur en 21.00 uur in de clubhuis op ’t Meijerink ingeleverd en wel op onderstaande data:

Maandag 8 juli 2019 voor de JO19 , JO17,JO12 en JO13 –afd.
– De spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen leveren in deze tas alles in, wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams)
De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Dinsdag 9 juli 2019 voor de JO10 t/m JO12 en JO 08 en JO 09afd., incl. de JO 06 en JO 07 en MO 11
– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams)
De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Woensdag 10 juli 2019 voor de JO 14 en JO15 , MO 15 en MO 13
– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams).
De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Donderdag 11 juli 2019 voor alle dames en heren senioren en 35+ ,45+ en vr 30+
– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams)
De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Vragen?

Heb je vragen over de inname van de kleding, laat dit dan weten via onderstaand email-adres.

Nadat de kleding is gecontroleerd en akkoord bevonden blijft deze tot het moment van uitgifte in het clubgebouw.

Voor seniorenteams, die volgend seizoen (nagenoeg) in de zelfde samenstelling zullen spelen, is het mogelijk de kleding na controle elders te bewaren. Email-adres: kledingbeheer@fczutphen.nl.

Namens de kledingcommissie, Alda Tijmans