Jaaroverzicht 2011

Het jaar van SAM

Samen in Actie voor ‘t Meijerink

FC Zutphen gaat verhuizen. Om de kosten van de nieuw te bouwen accommodatie enigszins in de hand te houden wordt in januari SAM geïntroduceerd. SAM staat voor Samen in Actie voor ‘t Meijerink. Een van de acties is het opstarten van een obligatiefonds. FC Zutphen geeft obligaties uit om geld te lenen van haar leden. Lenen van de bank kost namelijk veel geld. De vereniging probeert met de obligaties een deel van de financiering ‘binnen de club’ te houden. Veel leden doen mee!

Ook vindt er een grote verloting plaats. Hedy van Loo promoot de actie voor FC Zutphen Internet TV in een mooi promotiefilmpje.

Pupillenkamp weer een succes

Het pupillenkamp in het Pinksterweekend heeft een zeer lange clubhistorie. Dit jaar ging de reis naar Kampeerboerderij ‘De Bosrand’ in Hellendoorn. Met levend stratego, dierengeluidenspel, meerkamp, voetbaltoernooi, een kussengevecht en natuurlijk een bezoek aan het pretpark Hellendoorn was ook dit kamp weer een succes.

Voetbaldriedaagse voor de jeugd

In de laatste week van de zomervakantie organiseerde FC Zutphen een Voetbaldriedaagse voor de jeugd. Bijna 100 deelnemers waren aanwezig en volgden enthousiast de aanwijzingen van de leiding. De belevenissen werden opgetekend in een speciale voetbalkrant, genaamd FC Zutphens dagblad.

Clifton Devis: 300x

Clifton Devis is al jaren de rots in de branding van de verdediging van FC Zutphen (zon). Hij speelde op 13 november tegen koploper Overwetering zijn 300e wedstrijd het 1e van FC Zutphen (zon).

Enkele statistieken van het voetbalseizoen 2010-2011

• Trainer: Arthur Isselman