FC Zutphen JO13-1

FC Zutphen JO13-1 – AWC JO13-1

Het was een hele warme zaterdag en AWC JO13-1 kwam op bezoek, drie dagen hiervoor hadden we nog 2-3 gewonnen van AWC in de beker, hierdoor gingen we met een goed gevoel de wedstrijd in. Het tempo in de eerste helft lag erg laag waardoor er weinig gebeurde. We kwamen wel op voorsprong door een mooie aanval, Thijmen Tegelaar maakte de voorzet van Milan van Ginkel goed af. 1-0.

RUST

In de tweede helft gingen we wat beter spelen hierdoor kregen we ook een aantal kansen, helaas waren we niet scherp genoeg voor de goal. Richting het eind van de tweede helft kreeg Thijmen Tegelaar een gele kaart voor mopperen op de scheidsrechter, het was dus 11 tegen 10. AWC begon de laatste 10 minuten echt beter te spelen en er hing een goal in de lucht voor de spelers uit Wijchen. We hebben hun nog een tijdje afgestopt maar in de laatste minuut was het toch raak, na een goede redding van Kevin schoot een speler van AWC de rebound erin.

Einde wedstrijd eindstand 1-1

Groetjes Thijmen