blok-oranje-rood

Inleveren clubkleding

blok-oranje-rood

Het seizoen loopt ten einde en dus dienen we de kleding en materialen die eigendom zijn van de club ter controle in te leveren.
Elk jaar wordt er kleding vermist, is stuk of anderszins niet meer te gebruiken.
Daar wordt ook dit jaar nadrukkelijker naar gekeken.
Indien geconstateerd wordt dat kleding ontbreekt of stuk is en dit aantoonbaar is te wijten aan de speler die de kleding in bruikleen heeft gekregen, worden de kosten hiervan verhaald op de betreffende speler.
Om misverstanden te voorkomen is het raadzaam vooraf bij de kledingcommissie te melden als een deel van de kleding wordt vermist of onherstelbaar is beschadigd, met daarbij de reden.
Dit geldt ook voor de kleding van de begeleiding, alsook voor de ballen, hesjes en waterzakken.
Kortom: zorg ervoor dat kleding en materialen compleet en (waar mogelijk) gerepareerd ingeleverd worden. Kleding en hesjes dienen uiteraard gewassen te zijn.

Door ALLE spelers van zowel de jeugdafdeling, de damesafdeling alsook de seniorenafdeling dient de kleding uiterlijk op 24 juni 2017 bij de teamverantwoordelijke in deze te zijn ingeleverd.

Dus niet zelf inleveren , maar door je leider/trainer!

N.B.
Houdt er rekening mee, dat je de kleding mogelijk nog nodig kunt hebben tijdens één van de afsluitende toernooien.

Door de teamverantwoordelijke inzake kleding wordt vervolgens de kleding van hun team(s) tussen 19.00 uur en 21.00 uur in de clubhuis op ’t Meijerink ingeleverd en wel op:

Maandag 26 juni 2017 voor de A- en B-afdeling en Meisjes B
– De spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen leveren in deze tas alles in, wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams)
De overige spelers leveren hun shirt en broek in bij de begeleiding (in teamtas).

Dinsdag 27 juni 2017 voor de C- en D-afdeling, en meisjes C/D
– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams)
De overige spelers leveren hun shirt en broek in bij de begeleiding (in teamtas).

Woensdag 28 juni 2017 voor de E/F, meisjes E , Mini’s
– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams).
De overige spelers leveren hun shirt en broek in bij de begeleiding (in teamtas).

Donderdag 29 juni 2017 voor de dames/ en de seniorenafdeling.
– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams)
De overige spelers leveren hun shirt en broek in bij de begeleiding (in teamtas).
Heb je hier vragen over, laat dit dan weten via onderstaand email-adres.
Nadat de kleding is gecontroleerd en akkoord bevonden blijft deze tot het moment van uitgifte in het clubgebouw.
Voor seniorenteams, die volgend seizoen (nagenoeg) in de zelfde samenstelling zullen spelen, is de mogelijkheid de kleding na controle elders te bewaren.

Email-adres: kledingbeheer@fczutphen.nl
Namens de kledingcommissie,
Alda Tijmans.

Vind ik leuk 0